95مدیریت روابط عمومی
ENGLISH/العربیهنقشه ی سایتعضویت و ورود اعضاصفحه اصلی
.
مركز ارتباطات مردمي 137
 
 

مديريت شهري برای تحقق سرمایه اجتماعی در قالب پایگاه مردمی و ایجاد پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان از طریق مرکز ارتباطات مردمی7 13 به عنوان "پاسخگوی همیشه بیدار" با دریافت پیام ها و درخواست های شهروندان، پاسخگویی و ارائه
مشاوره بصورت 24 ساعته و ایجاد بستری مناسب جهت تعامل شهروندان در مدیریت شهري با بهره گیری از کلیه ظرفيت هاي لازم به لحاظ سخت افزاري (فني والكترونيكي ) و ‌ايجاد ساختار سازماني مناسب را در دستور كار خود قرار داده است .
 
این مدیریت در حفظ و ارتقاء رضایتمندی شهروندان با روش ها وخدمات متنوع از جمله رسیدگی به درخواست های شهروندان در سامانه هوشمند 137 ، حضور شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمانهای وابسته شهرداری در این مرکز  به منظور پاسخگویی مستقیم ، حضور کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 در محل اعلام شده جهت رفع معضل، انتقال نظرات شهروندان به مدیران شهری و دریافت جوابیه از طریق سیستم Call Center به صورت صوتی، امکان پیگیری جوابیه توسط کد رهگیری پیام و... با استفاده از آخرین امکانات و فناوریهای روز نموده است.
 
City
Temp
بیشینه دما
HightTemp
کمینه دما
LowTemp
طلوع آفتاب
SunRiseTime
غروب آفتاب
SunSetTime