95مدیریت روابط عمومی
ENGLISH/العربیهنقشه ی سایتعضویت و ورود اعضاصفحه اصلی
.
درباره شبكه رسانه شهر

  
 تقویت و گسترش مشارکت و اعتماد اجتماعی میان شهروندان ، نهادها و گروه های اجتماعی  از مهمترین ابعاد سرمایه اجتماعی است که سازمان ها ونهادهای موفق در پی رسیدن به آن هستند .سرمایه اجتماعی دارای سه مولفه کلیدی مشارکت ؛ اعتماد اجتماعی ، آگاهی و دانش است که رسانه های جمعی اعم از تلویزیون ،رادیو و مطبوعات درافزایش، کاهش  وشکل گیری آن نقش ارزنده ای ایفاء می نمایند.

 

شهرداري اصفهان در طي يك دهه گذشته با شعار شكستن ديوار بي اعتمادي بين مردم وشهرداري وجلب مشاركت مردمي از يك نهاد خدماتی صرف به ارگاني اجتماعي و فرهنگي تبديل شده و در زمينه هاي عمراني، اجتماعي، فرهنگي و... با تعامل و مشاركت شهروندان به دنبال افزايش سرمايه هاي اجتماعی است.

 

در همين راستا  روابط عمومي شهرداري اصفهان با هدف تقويت مولفه هاي كليدي سرمايه اجتماعي از طريق هدف گذاری و ترسیم چشم انداز خود بر مبنای ارتباط، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دوسویه و اثربخش به صورت صحیح ، سریع و جذاب گام نوینی در این مسیر برداشته است  به گونه اي كه  در زمينه تشكيلات وساختار سازماني با اقدامات زير ساختي،بنيادي و استفاده از فناوري هاي روز دنيا در كليه ابعاد فعاليتهاي خود گسترش كمي وكيفي ايجاد نموده است .

 

اقدامات زیر ساختی اطلاع رسانی و ارتباطات در زمینه راه اندازی وب سایت های اطلاع رسانی ،درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان و ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان به منظور اعتمادسازی بیشتر، راه اندازی مرکز ارتباط مردمی137 با هدف اطلاع یابی و اطلاع رسانی بهنگام، پاسخگویی به شـهروندان و نـهایتاً جــلب رضـایت واعتماد آحاد جامعه شهری، راه اندازی سامانه پیام کوتاه ، برگزاری ملاقات های مردمی شهردار اصفهان به صورت چهره به چهره با اهالی مناطق ۱۴ گانه ، تبليغات محيطي و  فضاسازی شهری براي مناسبت های مذهبی، ملی و معرفي خدمات وعملكرد مديريت شهري،  راه اندازي نمايشگاه دائمي نصف جهان با فضاسازي بسيار زيبا و متنوع  با ارائه تصاوير و اسناد قديمي شهر، صنايع دستي اصفهان، معرفي خواهر خوانده ها، عملكرد مديريت شهري ،برگزاری نمایشگاه های متعدد بمنظور اطلاع رسانی و برقراری ارتباط دوسویه اثربخش از دیگر اقدامات این مدیریت بوده است.

 

همچنين در راستای شفاف سازی فعالیت های شهرداری ، اقناع افکار عمومی و رسانه ای فعالیت های گسترده ای به عمل آمد، انتشار روزنامه اصفهان زیبا با گستره منطقه اي وشهري،‌ راه اندازی خبرگزاري ایمنابه عنوان اولين خبرگزاري منطقه اي در كشور، راه اندازی استودیو صدای شهر و استودیو سیمای شهر با تعامل صدا و سیمای مرکزاصفهان به منظور آموزش و ارتقاء فرهنگ شهروندي و معرفي خدمات و عملكرد مديريت شهري از ظرفیت های  مهمي بود که شهرداري اصفهان با استفاده از آن  به سرعت به سوی یک نهاد اجتماعي حرکت نمود .

 

مديريت روابط عمومي شهرداري اصفهان با ايجاد شبكه رسانه شهر در جهت افزايش سرمايه اجتماعي و بالابردن اعتماد عمومي نسبت به مديريت شهري و در نهايت به نظام مقدس جمهوري اسلامي گام های مستحكمی برداشته است تا از اين رهگذر راهگشاي ارتباطي ديگر از دريچه اي  نوين به روي شهر و شهروندان فهيم اصفهان باشد.

 

روابط عمومی شهرداری اصفهان 

 

City
Temp
بیشینه دما
HightTemp
کمینه دما
LowTemp
طلوع آفتاب
SunRiseTime
غروب آفتاب
SunSetTime