سال 1396درگاه خدمات الکترونیکی شهرداری اصفهان
راهنمای استفاده ازسامانه خدمات شهرسازی

 

شهروندان عزيز كليه مناطق بغير از منطقه 15 مي توانند براي كسب اطلاع از وضعيت پرونده خود به جاي مراجعه حضوري به شهرداري منطقه از طريق سامانه خدمات شهرسازي به ترتيب زير استفاده كنند.
خدمات الكترونيكي قابل ارائه در اين سامانه
در اين سامانه امكان مشاهده اطلاعات زير فراهم آمده است :

  • سند مالكيت – مالكين – اوراق پرونده
  • گزارش بازديد از ملك
  • طرح تفصيلي و بر و كف
  • نقشه معماري ساختمان
  • تخلفات ملك و آرا كميسيون ماده 100
  • مجوزهاي صادره
  • بازبيني اقدامات

پيش نيازها
شهروندان عزيز جهت ثبت نام و استفاده از اين سامانه در مرحله اول مي بايست در شهرداري منطقه حضور يافته و نسبت به ارائه مدارك مورد نياز را به ازاي تمامي مالكين ملك مورد نظر به" واحد تشكيل پرونده "اقدام نمايند اين مدارك عبارتند از :

  • اصل سند مالكيت+ بنچاق
  • اصل شناسنامه مالك/ مالكين
  • اصل كارت ملي مالك/ مالكين
  • ارائه اصل وكالت نامه، شناسنامه و كارت ملي وكيل
  • اصل آخرين پروانه يا پايان كار/ عدم خلاف ملك
  • اصل آخرين فيش نوسازي پرداخت شده
  • ارائه شماره تلفن همراه با آدرس پست الكترونيكي مالك/ مالكين
  • ارائه كد پستي محل سكونت

حداقل امكالات مورد نياز

  • يك دستگاه رايانه ( روميزي، قابل حمل يا تبلت)
  • ارتباط با اينترنت با سرعتي معادل 128 كيلوبايت در ثانيه
  • مرورگر اينترنت

مراحل كار

1- پس از ورود به سايت شهرداري اصفهان به آدرس www.isfahan.ir و انتخاب گزينه خدمات الكترونيكي در قسمت شهرسازي "سامانه خدمات شهرسازي " را انتخاب نماييد .


2- روي لينك ورود شهروندان كليك كنيد.


3- اگر براي اولين بار است كه وارد سامانه مي شويد روي لينك دريافت كلمه عبور كليك كنيد در غير اينصورت به مرحله 17 برويد.



4- كد ملي را در قسمت شناسه كاربري درج كنيد.
5- نحوه ارسال كلمه عبور را انتخاب كنيد.
6- عدد نمايش داده شده در تصوير را درج كنيد.
7- بر روي دكمه ارسال كليك كنيد و منتظر شويد تا كلمه عبور جديد براي شما ارسال شود
8- پس از دريافت كلمه عبور روي دكمه بازگشت كليك كنيد تا به صفحه قبلي برگرديد.



9- شناسه كاربري و كلمه عبوري كه توسط سيستم براي شما ارسال شده است را به ترتيب در خانه هاي مربوطه تايپ كنيد.
10- عدد نمايش داده شده در تصوير را درج كنيد.
11- كليد ورود را بزنيد وارد صفحه تغيير كلمه عبور شويد.



12- كلمه عبور جاري را در خانه كلمه عبور جاري تايپ كنيد.
13- كلمه عبور مورد نظرتان را در خانه كلمه عبور جديد تايپ كنيد.
كمله عبور بايد شامل حداقل يك حروف كوچك لاتين ، يك حروف بزرگ لاتين و يك عدد باشد و طول آن بايد بين هشت تا بيست حرف باشد. مثال : A3c5d27H
14- مجدداً كلمه عبور مورد نظرتان را در خانه تكرار كلمه عبور جديد تايپ كنيد.
15- عدد نمايش داده شده در تصوير را درج كنيد.
16- كليد ذخيره را بزنيد.
با انجام اين كار سامانه يك بار ديگر شما را به صفحه ورود شهروندان هدايت مي كند تا با كلمه عبور جديد وارد شويد.
انجام اين مراحل تنها يكبار و پس از ثبت نام در شهرداري ضروري است. در دفعات بعدي براي استفاده از امكانات سيستم، تنها كافي است به صفحه ورود شهروندان مراجعه شناسه كاربري و كلمه عبور را درج، عدد نمايش داده شده را تايپ كنيد و دكمه ورود را بزنيد.




17- در صفحه بازشده كدملي خود را در خانه شناسه كاربري و كلمه عبور را در خانه كلمه عبور تايپ كنيد و پس از درج اعداد نمايش داده شده در تصوير دكمه ورود را بزنيد.




18- فهرست پرونده هاي املاك شما مطابق تصوير زير نمايش داده مي شود.
19- پرونده ملك مورد نظر خود را از فهرست موجود با كليك بر روي آيكون انتخاب كنيد.



20- در صفحه اي كه باز مي شود، فهرست كارهاي قابل انجام را مشاهده مي كنيد.