سعيد خاكي در گفت و گو با خبرنگار ايمنا اظهاركرد: اختلاف قيمت لوازم التحرير عرضه شده در بازارهاي روز كوثر شهرداري اصفهان نسبت به قيمتهاي سطح بازار 20 درصد است.
وي با بيان اينكه تأمين كالاهاي باكيفيت و با قيمت مناسب از مهمترين اهداف بازارهاي روز كوثر به شمار مي رود، افزود: خوشبختانه فرهنگ حمايت از كالاهاي ايراني در بين مردم نهادينه شده و بهره برداران بازارهاي كوثر نيز محوريت خريد و تأمين مايحتاج مردم را كالاي ايراني قرار داده اند.
مدير بازارهاي روز كوثر شهرداري اصفهان با اشاره به افتتاح چهاردهمين بازار روز كوثر در بلوار شفق، خاطرنشان كرد: پانزدهمين بازار كوثر نيز در مجموعه شهيد كشوري و كوثر شماره 16 در منطقه 15 شهرداري (خوراسگان) در حال ساخت است.
وي تاكيد كرد: تنوع كالا، كاهش قيمت، كاهش آلودگي هوا، حذف واسطههاي غيرضروري، كمك در بهبود ترافيك شهري و كاهش سفرهاي درون شهري از مزاياي فروشگاههاي شهرداري اصفهان به شمار ميرود.
خاكي با بيان اينكه در حال حاضر بيش از 95 درصد كالاهاي موجود در بازارهاي كوثر ايراني است، گفت: در فاكتورهاي بازار كوثر گزارش خريد كالاي ايراني و خارجي به خريداران داده ميشود.